Gratis verzending boven €35 in NL & BE

Veel gestelde vragen

Heb je vragen over ons, je bestelling of iets anders? Bekijk dan of het antwoord op je vraag hieronder staat.

Betalingen & Bestellingen

Betalen bij ons is zeer eenvoudig! We bieden meerdere betaalopties aan zodat jij genoeg opties hebt om te kiezen. Bij ons betaal je met:

  • iDeal
  • Klarna
  • Paypal
  • Creditcard (Maestro, Amex, Mastercard, Visa)
  • Apple Pay & Google Pay 

Bij ons heb je altijd 12 maanden fabrieksgarantie op je aankoop. De garantie gaat in zodra je het artikel ontvangen hebt. 

 

Ondervind je problemen met het product in deze 12 maanden of daarna? Neem dan contact met ons op via de chatfunctie rechtsondersin zodat we je kunnen helpen!

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren of de gegevens aan te passen in je verkoopaccount zodra een bestelling is geplaatst. Wil je wel iets wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op via de chatfunctie. 

Niet tevreden met het product? Geen probleem! Dan kan deze gewoon binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.

Product vragen

De filters van een french press zullen na verloop van tijd slijten. We raden aan om het filter een tot twee keer per jaar te vervangen. Hoe vaak hangt af van je gebruik. Merk je dat teveel koffiedeeltjes naar boven komen? Vervang dan je filter. Neem hiervoor contact met ons op.

De siliconenring gaat 3 tot 12 maanden mee, afhankelijk van je gebruik en onderhoud. We adviseren om regelmatig de siliconenring te controleren op breukjes en slijtage. Bij iedere percolator ontvang je altijd een extra siliconen afdichtring om langdurig gebruik te garanderen.

Retourneren

Om er zeker van te zijn dat je je bestelling op de juiste manier naar ons terug stuurt, raden we je aan om de volgende pagina even door te lezen: https://www.viennacoffee.nl/pages/retourvoorwaarden 

Bij ons kun je je bestelling tot 14 dagen retourneren. Wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag tussen de 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending weer netjes op jouw rekening staat. De kosten voor retourverzending zijn voor eigen kosten.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden indien een terugstorting van aankoopbedrag is gewenst:

Indien originele verpakking, toebehoren of product vanwege opening/gebruik niet herbruikbaar is kunnen producten niet retour worden genomen. Draag zorg voor hygiëne en veiligheid. Indien dit niet gegarandeerd is, kunt u het product niet retourneren. 

Nadat het geretourneerde product weer bij ons binnen is gaan wij aan de slag om de retour te verwerken. Wij streven ernaar om retouren binnen 5 dagen te verwerken. Zodra je retour goed verwerkt is, krijg je hier een bevestigingsmail van en wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort.

Verzending

Producten die voor 17:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verstuurd met PostNL en zijn de eerst volgende werkdag na bestelling in huis.

Bestellingen worden verstuurd met een van de bekende verzendpartijen, zoals PostNL, DHL of UPS. Je kunt eenvoudig je bestellingen volgen via deze link die je ontvangt in de mail.